zaterdag 5 juli 2014

Uitdaging 70



En dan nu onze   70e uitdaging alweer.



Deze uitdaging stopt op  17 juli  19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:
www.mariannedesign.nl



2e prijs:
 www.hobbyshoppie.nl


3e prijs:
www.peppercus-design.de


De sketch van vandaag, gemaakt door: Judith
 

THEMA:een hoofdkleur ZWART erbij gebruiken





Jolanda



Marjan



Cindy



Wilma




Judith:




Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.











Heel veel plezier en succes allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Ik zie geen schets of thema, betekent dit dat alles mag? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi dames,
    De voorbeeldkaarten zijn weer ontzettend mooi, maar ik zie inderdaad ook bij het thema alleen een ':' staan en verder niets.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaartjes. Ik las elders iets over een bingo? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer mooi collega's jullie inspiratie kaartjes.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mijn challenge kaart staat erbij. Ik vond het een bijzonder leuke uitdaging. En zwart als hoofdkleur vind ik wel chique staan, kun je hele gesofistikeerde dingetjes mee maken. Op hoop van zege dan. Hartelijke groetjes van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke challenge! Wist gelijk wat ik wilde maken. Hopelijk vinden jullie mijn kaart ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeeldkaarten, nu twijfel ik alleen of het woord party wat ik op de vlaggetjes gemaakt heb een Nederlandse tekst is... Of daar ondervalt.

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie voorbeelden en een leuke opdracht.
    Ik heb mijn creatie erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wilde nog mijn kaartje plaatsen maar ik ben te laat!
    helaas

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!