zaterdag 7 september 2013

# Uitdaging 50



En dan nu onze 50e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op 19 sept. 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:


2e prijs:
 
 
 
3e prijs:


De sketch van vandaag, gemaakt door: Jolanda
THEMA: PENSIOEN


Maar voordat ik jullie de mooie voorbeelden laat zien, moet ik jullie even iets bekennen.
Ik weet niet wat ik de laatste tijd aan het doen ben,
 maar volgens mij doet dat weer hele gekke dingen met me!

Ik dacht gisteravond waar is mijn kaart gebleven? Ik overal gezocht bleek dat ik hem helemaal nog niet gemaakt had. Dus ik moest het nu vlug maken voor vandaag.
Ik flink aan de slag geweest pffff net op tijd af!!!
Wil ik hem erop zetten, lees nog eens alles goed na en wat zie ik.....
Ik heb me niet aan de regels gehouden!!!!
Ik heb een kaart gemaakt met het verkeerde thema!!!
OOOO wat erguuuug!!
efijn, als jullie mijn kaart nog willen zien hij staat gewoon op mijn eigen blog en verdient het niet om hier bij te staan. Sorry teamleden!!! *bloos*
Dit is me in al die 50 uitdagingen nog niet gebeurd!

Maargoed we gaan gauw over naar de orde van de dag,
de wel kloppende kaarten van mijn lieftallige teamgenoten:
Deze mooie voorbeelden krijgen jullie cadeau:



Jolanda



Marjan



Cindy



Wilma



Anita:




Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!! hahaha moet ik nodig zeggen *bloos bloos*



**********



Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten dames!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan gebeuren dat je een foutje maakt, dat is menselijk :) Mooie voorbeeldkaartjes !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeelden.
    Dat kan ik bij lange na niet beter doen.
    Sla daarom de wedstrijd over en geniet gewoon met wat voor moois ik hier allemaal zie.

    De deelnemers wens ik veel plezier met het knutselen en succes.
    Groetjes,
    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verhaal Judith over je kaart, ga hem straks toch nog even bewonderen. Mooie sketch, maar geen thema wat ik elke week gebruik, dus dat wordt even nadenken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt lieve dames!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Dames, en een top sketch!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een kaartje gemaakt en op mijn blog gezet naar aanleiding van deze uitdaging. Ik hoop dat het linken ed gelukt zijn, zoniet zouden jullie mij dan willen helpen aub?
    Ik weet juist niet hoe ik het logo van deze site op mij blog moet zetten, dus dat staat er nog niet, help.. :)

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben jullie weer een mooie voorbeelden gemaakt dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer supermooie voorbeelden dames. Zoals elke keer hé.
    Ik doe weer graag mee met de uitdaging.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!