zaterdag 15 december 2012

# Uitdaging 33



En dan nu onze 33e uitdaging.
Onze laatste voor dit jaar!
jeetje wat vliegt de tijd zeg.
Iedereen heeft het druk druk druk, maar de tijd gaat ook gewoon door.
 
Deze laatste uitdaging van dit jaar stopt op donderdag  3 jan. 19.00u!

OPDRACHT: FEEST/NIEUWJAAR/KERST

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:


1e prijs: Joy's scrap and stamps
2e prijs: Jane creatief
3e prijs: 2 dig setjes

 
De voorwaarden goed eerst lezen!


1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen,
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

Voorbeelden van ons designnteam:

onze gastdesigner Dora: let op! Zij heeft alles zelf getekend!

Heleen:

Maga:

Marianne:

Marjan:

Judith:


Liesbeth:
 
Hennie:

Elise:
 
Jolanda:
 

Veel plezier allemaal!
en tot volgend jaar!


 

14 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden dames.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie voorbeeldkaarten weer dames en Dora heb jij dit plaatje echt zelf getekend?, dan vind ik het helemaal super, het lijkt wel een stempel, prachtig. Hopelijk kan ik ook nog een gaatje vinden om mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwww prachtige kaarten hebben jullie gemaakt en Dora super mooi getekend en gekleurd. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten hebben jullie gemaakt dames, ze zijn allemaal helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Prachtige voorbeelden dames.
    Ik heb meerdere keren de regels doorgelezen, en in rode letters staat er dat je je aan de schets moet houden, maar die zie ik niet, en ook zijn jullie kaarten allemaal erg verschillende.
    Denk dus dat die schets deze keer er niet is?

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Grietje en is deze keer geen sketch.
      Geloof me als die er is dan staat hij er duidelijk bij.
      Gr. Marianne

      Verwijderen
    2. Inderdaad Grietje, net wat Marianne zegt, dan staat het er duidelijk bij.
      We doen uitdagingen met én zonder sketch.
      Veel plezier met meedoen!
      Groeten Judith

      Verwijderen
  7. Heb net mijn kaartje erbij geplaatst maar wat staan er al een prachtige kaarten bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb mijn kaart geplaatst en wens jullie allemaal een fijn feest met Kerst/Oud en Nieuw!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenges en de kaarten van het DT zijn super !!
    Hele fijne Kerstdagen en een gezond,creatief 2013 toegewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik net mijn kaartje geplaatst en ik vind de uitdaging erg leuk.
    Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge met zoveel mooie voorbeelden. Heb zojuist ook mijn kaartje geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi! ik doe weer eens mee! We hebben het feest van mijn dochter gehad, tussen Kerst en Oud en Nieuw, dus een echte feestkaart!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!