zaterdag 3 november 2012

# Uitdaging 30



En dan nu onze 30e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag  15 nov. 19.00u!

OPDRACHT: SKETCH + de kleuren die je mag gebruiken:
ORANJE - GROEN - ZWART - PAARS
(Je hoeft dus niet persé alle kleuren te gebruiken, maar zeker geen andere)

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e plaats: Scrapparadijs


2e plaats: Webshopmargo

3e plaats: De Kettingkast


De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen,
dus precies aan de sketch houden!!!

**********
De Sketch van deze maand is gemaakt door: Liesbeth


Onze gastdesigner Cindy:


Elise: 


 Heleen:

Judith:


Inge:

 Jolanda:

 Liesbeth:

Marga:

Marianne: 

Marjan: 

Hennie:





Veel plezier en succes!
Groeten Judith

_______________________________________________________




13 opmerkingen:

  1. Hellup, te weinig zwart in mijn kaart.
    Krijg ik nu strafpunten?
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch en eens kijken welke kleuren ik ga gebruiken. Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt. Toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker verschillend en mooi weer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden dames!! Hoop dat ik tijd kan vinden om mee te doen ;-) Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden weer. Begrijp ik het goed dat je zelf een samenstelling van de 4 kleuren kunt maken (er dus bijv maar 2 gebruiken?) Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag 2 maar ook 4 kleuren gebruiken, alleen geen andere kleuren gebruiken dan hierboven vermeld.
      Gr. Marianne

      Verwijderen
  6. Ik vind de voorbeelden zo uitdagend en dit is normaal absoluut niet mijn kleurgebruik maar het is gelukt.Hij staat er dank zij jullie inspirerende voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaartje is geplaatst. Ook jullie hebben flink je best gedaan! Mooie voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sketch, lastige kleuren als je zoals ik toch een kerstkaart wilt maken. Ik doe graag weer mee! Jullie hebben hele mooie kaarten gemaakt, krijg ik veel inspiratie van.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kaartje geplaatst. Was er snel uit dacht direct aan herfstkleuren. Wist direct voor wie ik het kaartje ging maken. Leuke sketch..
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O o o ik zie dat mijn reactie niet is doorgekomen! Gauw iets aan doen! Het valt ook niet mee met mijn oude laptopje. Het was een enorme uitdaging met deze kleurencombinatie maar het is gelukt. De sketch is enorm leuk en de voorbeelden zijn super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaart is ook weer geplaatst!
    was weer heerlijk om mee te doen ,leuke schets en kleuren uitdaging!
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeer leuke uitdaging was het dit keer! Kaart staat erop en kijk al uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!