zaterdag 4 augustus 2012

# Uitdaging 24

En dan nu onze 24e uitdaging alweer.
Deze uitdaging stopt op donderdag 16 aug.  19.00u!

De vorige uitdaging werd gesponsord door
de knotgekke kaartendagen!



Er zijn nog altijd 2 kaartjes te winnen tot 15 aug!
klik hier!

De prijzen voor deze uitdaging worden ditmaal gesponsord door: Hobbyresort
én onze nieuwe sponsor: Jackystamps
Binnenkort hierover meer.... om voor te stellen uiteraard!


1e prijs: Hobbyresort

1e prijs: + jackystamps

2e prijs: Hobbyresort
 Set linten/trims

3e prijs: Hobbyresort
 Set linten/trims


Niet vergeten; met de kortingscode NLKU2012 krijgen alle volgers van dit blog het hele jaar 5% korting op elke order!
De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht.
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen, dus precies aan de sketch houden!!!


De sketch is dit keer gemaakt door: Heleen

Heleen:
Jolanda:

Inge:
Judith:
Elise:
Marianne:
Marjan:

Marga:

Liesbeth:

Hennie:


_____________________________________________________________________________

15 opmerkingen:

  1. het zijn weer prachtige creaties dames:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een bijzonder mooie verzameling geworden.
    In de loop van de dag kom ik bij jullie langs hoppen hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze weer leuk allemaal.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke schets en wat een prachtige Inspiratie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer een superschets en ga zeker weer meedoen, leuk, jullie voorbeeldkaarten zijn ook weer helemaal top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige DT kaarten....leuke schets....ging op het laatst nog bijna de fout in met een Engelse tekststempel....had begrepen dat de blogpost in het Nederlands moest....haha!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DT jullie hebben geweldige kaarten gemaakt !
    Wat een leuke uitdaging hebben jullie hier ik ga voor het eerst meedoen en heb deze ochtend dan ook gewerkt aan mijn kaartje ik hoop dat ik alles goed begrepen heb wat betreft de opdracht ...
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedeavond, ben net klaar met mijn kaartje dat ik maakte met de schets , was weer leuk om hem te maken , wat een mooie kaarten ook weer fijne avond groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch weer en prachtige voorbeeldkaarten!! Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Ik heb me aangemeld omdat ik het heel leuk vind om mee te doen aan deze uitdaging. Er zitten al veel mooi kaarten en voorbeelden bij..wat een leuke sketch.

    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sketch om mee te werken en de DT heeft ook schitterende kaarten ermee gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettende leuke skets om te maken. Heb hem net geplaatst op de blog.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie voorbeelden en vooral een leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net mijn kaartje geplaats
    vind het weer een erg leuke sketch
    en super leuke voorbeelden .
    Ga de sketch zeker nog eens gebruiken.
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor de leuke sketch. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt. Het is ook fijn als er leuke voorbeeld kaarten zijn. DT bedankt!
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!