vrijdag 10 augustus 2012

IETS NIEUWS!!!

Hallo Allemaal!
Na al bijna een jaar dit blog te hebben, wordt het weer eens tijd voor iets nieuws erbij!
Ik zat al langer met het idee, maar nu komt het er echt van.
Een onverwachte sponsor heeft zich bij me gemeld, met de vraag of ze mogen sponsoren.
Nou, ik dacht het wel!! Heel graag zelfs!

De prijs liegt er ook niet om, want ze willen maar liefst een waardebon van 10 euro
cadeau geven van hun eigen webshop.

Met iets nieuws, bedoel ik dus ook iets nieuws en heb ik een nieuwe uitdaging gevonden.

De  CREATIE-uitdaging

De eerste uitdaging start vandaag en zal 2 maanden duren,
tijd genoeg dus voor iedereen om mee te doen.

Let op! Een creatie, dus GEEN kaart!

Wat moet je doen:
1. Wordt volger van het blog.
2. Plaats het bovenstaande logo vast op je blog, met de volgende link
www.kaartenuitdagingen.blogspot.com
3. Maak een hele mooie creatie, je bent vrij in het maken wat je wilt.
4. Het hoeft geen nieuwe te zijn.
5. Je mag hem met andere uitdagingen combineren.
6. Je mag maar 1x per uitdaging meedoen.
7. Laat je directe link achter bij onze wedstrijd (link staat onderaan dit bericht).
8. áls er een tekst op komt te staan MOET dit een Nederlandse tekst zijn!
we noemen ons niet voor niets De NEDERLANDSEkaartenuitdaging


Wat kun je winnen bij deze nieuwe uitdaging:

1e plaats: gesponsord door: Jackystamps,

De 2e t/m de 5e plaats wordt weggeven door ons zelf!!!

2e plaats: 3 gratis digisets uit onze eigen webshop
               + gastdesigner voor de volgende keer!

3e plaats: 3 gratis digisets uit onze eigen webshop
4e plaats: 2 gratis digisets uit onze eigen webshop
5e plaats: 2 gratis digisets uit onze eigen webshop


Bij deelname van 50 deelnemers, gaat er nóg een EXTRA prijsje uit!

Nog even een paar mooie voorbeelden van ons designteam.

Judith:

Elise:

Hennie:

Liesbeth:

Jolanda:

Heleen: 

Marga:

Marianne:

Inge:





__________________
Je kunt meedoen tot 1 oktober.
De uitslag zal zijn op vrijdag 5 oktober
______________________________________________




12 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk collega's, al jullie creaties!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om hier 2 maanden voor uit te trekken. De creatie voorbeelden zijn erg mooi, ik ben benieuwd hoeveel mensen een poging gaan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is leuk zeg....zit al meteen ideeen te zoeken op internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww meiden wat een leuke creaties staan hier. Top.!!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó dit is een leuk idee!!! Heb ik toevallig net een kastje liggen, geschuurd, klaar voor iets creatiefs. De voorbeelden zien er ook heel leuk uit. Ik doe mee!
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als dat niets creatiefs oplevert.....
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als dat niets creatiefs oplevert.....
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke voorbeelden zijn er al gemaakt!

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik heb een theedoosje gemaakt en daarmee zou ik graag meedoen hieraan, maar...
    er is een soort van probleempje. Ik heb hem gemaakt voor mijn iemand, die daarna pas jarig is en het moet een verassing blijven! daarom kan ik de creatie nog niet op mijn blog zetten. Is het goed als ik de creatie naar jullie mail en dat ik zo me kan doen. Als mijn creatie eventueel zou winnen, dan mogen jullie hem wel op dit blog plaatsen, dat risico neem ik dan wel, ik denk namelijk niet dat ze hier (vaak) op kijkt.

    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo dames, via de andere site ben ik hier terecht gekomen en me maar gelijk als volger aangemeld. Wat leuk om ook andere creatie's dan kaarten te plaatsen, ik had een tijdje geleden al eens wat leuke dingen gemaakt en dat kan ik nu dus ook hier laten zien, ik heb maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en mijn creatie staat er nu al op. Het logo staat ook in mijn sidebar, dus wie weet! groetjes en een fijn zonnig weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, ik ben gek op kadoverpakkingen ed. Jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt! Ik doe dus ook graag mee.

    Groetjes,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!